آموزش آنلاين زبان انگليسي! آموزش آنلاين زبان انگليسي! .

آموزش آنلاين زبان انگليسي!

بهترين كلاس زبان انگليسي چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟!

در جهان امروز تعداد بسيار كمي از افراد هستند كه به يادگيري زبان انگليسي فكر نمي كنند. البته اين افراد به دو گروه تقسيم مي شوند؛ گروه اول انگليسي را با علاقه و انگيزه ذاتي ياد گرفتند.

اما گروه دوم كساني هستند كه براي هدف خود مجبور به يادگيري زبان انگليسي هستند. به عنوان مثال ، آنها قصد زندگي يا تحصيل در كشورهاي ديگر را دارند.

 
در هر صورت ، ممكن است در ابتداي مسير اين سوال به ذهن اين عزيزان برسد كه تدريس خوب انگليسي چه ويژگي هايي دارد؟ در واقع بهترين كلاس زبان انگليسي كدام است؟!

رابطه توان معلم با بهترين كلاس زبان انگليسي!

دانش مهارت هاي تدريس در سطوح مختلف ، توانايي برقراري ارتباط و انتقال محتوا ، انگيزه و انرژي و ... عواملي هستند كه از اهميت سواد به عنوان معلم در سيستم دروس زبان انگليسي كم ندارند.

برنامه درسي موجود در يك كلاس زبان انگليسي

ويژگي دوم يك كلاس خوب انگليسي مي تواند داشتن يك برنامه درسي پايه باشد. اين بدان دليل است كه زبان آموزان هدف مشخصي از شركت در يك كلاس زبان انگليسي دارند و شما بايد در مسير و مسير خود باشيد تا در هر مرحله از مسير به خواسته هاي آنها برسيد.

برنامه درسي كلاس انگليسي علاوه بر يادگيرنده بودن ، بايد متناسب با آن طراحي شود تا به زبان آموز انگيزه ادامه اين فراز و نشيب ها را بدهد.

و در پايان دانشجو محوري بودن به معناي اين است كه معلم كلاس انگليسي به مانند سخنران صحبت نمي كند و زبان آموزان شنونده نيستند.

رابطه تعاملي نه تنها بين معلم و يادگيرنده وجود دارد بلكه بايد بين خود يادگيرندگان نيز وجود داشته باشد و معلم بايد بيشتر راهنماي آنها باشد.

اينها همه گوشه اي از ويژگي هايي است كه بهترين كلاس زبان انگليسي ملزم به داشتن آنهاست. با كمي تحقيق و بررسي ميتوانيد كلاسي كه بيشتري ن سازگاري با شرايط و اهداف شما را دارد بيابيد.

اميدوارم اين مطلب براي شما مفيد واقع شده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۷:۰۱ توسط:سارا حسيني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :