آموزش آنلاين زبان انگليسي! آموزش آنلاين زبان انگليسي! .

آموزش آنلاين زبان انگليسي!

ويژگي هاي معلم خصوصي زبان خوب

مهارت هاي تلفظ ، واژگان و دستور زبان انگليسي عالي


به نظر واضح است ، اما پس از شروع آموزش خصوصي زبان انگليسي ، بايد مهارت هاي زباني خود را ادامه دهيد. دانش آموزان شما بايد بتوانند صحبت هاي شما را بفهمند و به دستور زبان شما اعتماد كنند. بعضي اوقات معلمان براي كمك به پيشرفت آنها از مديران خود بازخورد مفيدي نمي گيرند. در اينجا در م Instituteسسه فرهنگي Mall Galway ، همه دوره هاي آموزش معلم انگليسي ما شامل دوره هاي فشرده در تلفظ ، دستور زبان و واژگان است.

اعتماد به نفس و مهارت براي دادن درس هاي انگيزشي و جالب به دانش آموزان خود

معلمان كمي شبيه بازيگران هستند. براي اينكه دانش آموزانتان روي درس خود تمركز كنند و علاقه خود را حفظ كنند ، بايد يك نمايش بگذاريد. برخي از افراد ممكن است از انجام اين كار بسيار ناخوشايند باشند. به همين دليل دوره هاي ما به دانشجويان مهارت يادگيري و اطمينان به استفاده از آنها را مي دهد.

محتواي آموزشي خود را بسازيد

شما ممكن است در حال حاضر مشغول تدريس كتاب هاي درسي آموزش مكالمه زبان انگليسي باشيد ، اما مي خواهيد در كلاس راه هايي براي تهيه محتوا پيدا كنيد كه دانش آموزان شما را درگير و به چالش بكشد. معلماني كه محتواي عالي خلق مي كنند در بين دانش آموزان خود محبوب هستند و بازخورد خوبي مي گيرند.

ارزيابي

معلمان خوب انگليسي در ارزيابي پيشرفت ، نقاط قوت و ضعف دانش آموزان خود عالي هستند. تنها با ارزيابي صحيح دانش آموزان ، معلمان مي توانند به آنها كمك كنند تا خلا knowledge دانش را پر كنند و به آنها در يادگيري بهتر كمك كنند.

در تمرين مراقبه كنيد و خرد خود را بياموزيد.

معلمان خوب انگليسي در طول شغل خود پيشرفت مي كنند. شما مي توانيد اين كار را با تأمل در درس و تمرين خود و همچنين آموزش ميكروسكوپ انجام دهيد ، كه ما براي كمك به همه در دوره هاي آموزش معلم در اينجا در موسسه فرهنگي گالوي انجام مي دهيم. ما يادگيري شما را ضبط مي كنيم و شما آن را با همتايان و معلمان ما مرور مي كنيد تا ببينيد چه كاري بهتر انجام داده ايد و چه چيزي بهتر است.

بر موضوع خود مسلط شويد

اگر دوره هاي تخصصي انگليسي را تدريس مي كنيد ، براي جذب دانش آموزان و كمك به آنها در يادگيري اعم از علوم ، رياضيات ، تاريخ يا جغرافيا به واژگان نياز داريد. ما مي توانيم به شما كمك كنيم برخي از تمرينات و تمرينات را براي استفاده در كلاس و واژگاني كه مي توانيد در هر درس استفاده كنيد ، و نحوه تهيه و تطبيق مطالب را براي استفاده در كلاسهاي CLIL ياد بگيريد.

در كلاس از تكنولوژي استفاده كنيد

صفحات ، وب سايت ها و برنامه هاي تعاملي بخشي از وظيفه معلم است. بسيار مهم است كه مي توانيد از آنها به درستي استفاده كنيد و به دانشجويان در اين كار كمك كنيد. همچنين مهم است كه بتوانيد از همكاران منطقه كار پشتيباني كنيد تا آنها بتوانند به طور م effectivelyثر از فناوري استفاده كنند. دوره انگليسي و فناوري ما براي همه معلماني طراحي شده است كه مي خواهند مهارت هاي

خود را با فناوري ارتقا دهند.

با آخرين فنون و نظريه هاي معلمان انگليسي آشنا شويد. آموزش - هنر تدريس - دائماً در حال تغيير است زيرا تحقيقات نشان مي دهد كه يادگيرندگان چگونه بهتر عمل مي كنند. اگر مي خواهيد يك معلم انگليسي خوب باشيد ، مهم است كه در مورد آخرين تئوري هاي آموزش اطلاعات كسب كنيد و از آنها براي به روزرساني عمل خود استفاده كنيد. ايده خوبي است كه در وبلاگ ها و وب سايت هاي تحقيقاتي مشترك شويد و اگر به هر يك از دوره هاي آموزش معلم انگليسي ما بپيونديد ، درباره افكار نهايي بيشتر خواهيد آموخت.

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۲:۳۹ توسط:سارا حسيني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :