آموزش آنلاين زبان انگليسي! آموزش آنلاين زبان انگليسي! .

آموزش آنلاين زبان انگليسي!

بهترين كلاس زبان انگليسي چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟!

در جهان امروز تعداد بسيار كمي از افراد هستند كه به يادگيري زبان انگليسي فكر نمي كنند. البته اين افراد به دو گروه تقسيم مي شوند؛ گروه اول انگليسي را با علاقه و انگيزه ذاتي ياد گرفتند.

اما گروه دوم كساني هستند كه براي هدف خود مجبور به يادگيري زبان انگليسي هستند. به عنوان مثال ، آنها قصد زندگي يا تحصيل در كشورهاي ديگر را دارند.

 
در هر صورت ، ممكن است در ابتداي مسير اين سوال به ذهن اين عزيزان برسد كه تدريس خوب انگليسي چه ويژگي هايي دارد؟ در واقع بهترين كلاس زبان انگليسي كدام است؟!

رابطه توان معلم با بهترين كلاس زبان انگليسي!

دانش مهارت هاي تدريس در سطوح مختلف ، توانايي برقراري ارتباط و انتقال محتوا ، انگيزه و انرژي و ... عواملي هستند كه از اهميت سواد به عنوان معلم در سيستم دروس زبان انگليسي كم ندارند.

برنامه درسي موجود در يك كلاس زبان انگليسي

ويژگي دوم يك كلاس خوب انگليسي مي تواند داشتن يك برنامه درسي پايه باشد. اين بدان دليل است كه زبان آموزان هدف مشخصي از شركت در يك كلاس زبان انگليسي دارند و شما بايد در مسير و مسير خود باشيد تا در هر مرحله از مسير به خواسته هاي آنها برسيد.

برنامه درسي كلاس انگليسي علاوه بر يادگيرنده بودن ، بايد متناسب با آن طراحي شود تا به زبان آموز انگيزه ادامه اين فراز و نشيب ها را بدهد.

و در پايان دانشجو محوري بودن به معناي اين است كه معلم كلاس انگليسي به مانند سخنران صحبت نمي كند و زبان آموزان شنونده نيستند.

رابطه تعاملي نه تنها بين معلم و يادگيرنده وجود دارد بلكه بايد بين خود يادگيرندگان نيز وجود داشته باشد و معلم بايد بيشتر راهنماي آنها باشد.

اينها همه گوشه اي از ويژگي هايي است كه بهترين كلاس زبان انگليسي ملزم به داشتن آنهاست. با كمي تحقيق و بررسي ميتوانيد كلاسي كه بيشتري ن سازگاري با شرايط و اهداف شما را دارد بيابيد.

اميدوارم اين مطلب براي شما مفيد واقع شده باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۷:۰۱ توسط:سارا حسيني موضوع:

اهميت يادگيري زبان انگليسي

به نظر من اهميت يادگيري زبان انگليسي آنقدر زياد است كه همه افراد جامعه و در هر سني نياز به يادگيري اين زبان دارند.

در طول سالهايي كه به آموزش زبان انگليسي مشغول بوده‌ام ، بسياري از زبان آموزان را ديده ام كه با هدفي خاص قدم در اين راه گذاشته اند و در حال يادگيري زبان انگليسي هستند. اما برخي افراد را نيز ديده ام كه هدف خاصي براي يادگيري اين زبان ندارند.

در نتيجه بعد از مدت كوتاهي انگيزه خود را از دست داده و اين مسير را ترك مي كنند زيرا از اهميت انگليسي آگاهي ندارند. افراد زيادي هستند كه زبان انگليسي را مي خوانند و در كلاس هاي خصوصي يا عمومي زبان شركت مي كنند زيرا هدف آنها تقويت مكالمه انگليسي است.

برخي از افراد براي كسب نمره بالا در آزمون آيلتس يا تافل زبان انگليسي را مطالعه مي كنند. برخي ديگر نيز قصد مهاجرت به كشور هاي خارجي را دارند.

اهميت يادگيري زبان انگليسي

اما فراتر از آن ، يادگيري زبان انگليسي به طور كلي در جامعه امروزي آنقدر مهم است كه نمي توان از آن چشم پوشي كرد. بنابراين صرف نظر از اينكه شما هدف خاصي براي يادگيري زبان انگليسي داريد يا فقط مي دانيد كه اين زبان براي شما مفيد خواهد بود اما دقيقاً از فوايد آن اطلاع نداريد ، پيشنهاد مي كنم تا انتها اين مقاله را دنبال كنيد و به برخي از ويژگي ها و امتيازات روان صحبت كردن به زبان انگليسي نگاهي بيندازيد!

يادگيري زبان انگليسي باعث يادگيري ساير مهارت است!

امروزه ، دسترسي به اينترنت و تسلط به زبان انگليسي به شما امكان مي دهد مهارت يا تكنيك خاصي را به راحتي ياد بگيريد. انگليسي در دنياي امروز بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد به طوري كه فيلم هاي آموزشي با اين زبان در سراسر جهان ضبط مي شود يا حداقل زيرنويس انگليسي ارائه مي شود.

به عنوان مثال ، YouTube مي تواند بستري براي يادگيري بسياري از مهارت هاي مورد علاقه شما از طريق انگليسي باشد. منظورم اين است كه فقط مي خواهم بگويم كه تسلط به زبان انگليسي به دانستن انگليسي يا تقويت مكالمه انگليسي و صحبت و برقراري ارتباط به آن زبان محدود نمي شود. درعوض ، مي توانيد هر آنچه را كه مي خواهيد از طريق اين زبان ياد بگيريد.

زبان انگليسي مسير شما را در شغل يابي هموار مي‌كند!

عده‌اي از افرا را ديده‌ام كه به دلايل مختلف مي‌گويند كخ من نيازي به يادگيري زبان انگليسي ندارم! در واقع حتي قصد سفر تفريحي به كشور هاي خارجي را نيز ندارم!

اما بايد به شما بگويم كه شما به شدت اشتباه مي كنيد. دنياي ارتباطات به زبان انگليسي بستگي دارد. بسياري از مشاغل فقط به كارمندان مسلط به اين زبان اعتماد و نياز دارند. بنابراين اگر به زبان انگليسي تسلط داريد ، مي توانيد فرصت هاي شغلي بهتري پيدا كنيد و شانس خود را در آنجا محك بزنيد.

با دنيا ارتباط برقرار كنيد

امروزه ، تقريباً از هر پنج يا شش نفر در جهان يك نفر به زبان انگليسي تسلط دارد. اين بدان معني است كه اگر به كشورهايي برويد كه انگليسي زبان مادري آنها نيست يا در آن كشور صحبت نمي شود. باز افرادي را پيدا خواهيد كرد كه به اين زبان صحبت مي كنند.

اما صرف نظر از آن ، دانستن اين زبان براي برقراري ارتباط با تمام جهان ضروري است. تنها چيزي كه شما بايد در مورد اخبار در سراسر جهان بدانيد اين است كه زبان را بشناسيد و شبكه هاي خبري سي ان ان يا BBC را تماشا كنيد و از اخبار دنيا مطلع شويد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۶:۵۲ توسط:سارا حسيني موضوع: